INDIGO

Stvaramo hibridni sustav za upravljanje digitalnim sadržajima

Što je INDIGO

Indigo je sustav za upravljanje digitalnom građom u ustanovama i tvrtkama koje provode digitalizaciju građe i poslovanja te trebaju alat za organizaciju, opis, pohranu i pronalaženje svih vrsta digitalnih objekata (tekst, slika, zvuk, video, 3D itd.) koji čine predmet njihova poslovanja ili dokumentacije poslovanja.

Pohrana u oblaku

Sustav je izgrađen za upotrebu u oblaku, a za korištenje je dovoljan web preglednik i pristup internetu.

Stvaranje digitalne knjižnice

Institucije ili privatne osobe koje imaju analogno-digitalnu građu mogu na sistematičan način vršiti katalogizaciju, stvarati repozitorije, digitalne zbirke, arhivirati i pretraživati digitalni sadržaj na internetu.

Multimedija

U sustav je moguće pohraniti tekstualnu, slikovnu, audio, video i 3D građu. Ugrađena je komponenta za optičko raspoznavanje teksta (OCR) na skeniranim dokumentima te pretraživanje po cjelovitome tekstu.

Fleksibilnost

INDIGO registriranim korisnicima donosi fleksibilno i vrlo prilagodljivo rješenje za upravljanje digitalnim resursima bilo koje vrste.

Konceptualni model

INDIGO je sastavljen od dinamičkog metapodatkovnog modela i repozitorija. Dizajniran je da korisnicima omogući stvaranje zapisa u skladu s predloženim metapodatkovnim modelom.

Standardiziranost

Podržan UNIMARC i drugi standardi.
Moguće preuzimati MARCXML ili CSV format podataka iz bilo kojeg sustava. Sustav može pripremiti format podataka i datoteka primjeren za razmjenu preko OAI-PMH kojega koriste EUROPEANA, Getty i dr.

Naše usluge i proizvodi


  • platforma za izgradnju digitalne knjižnice INDIGO
  • mobilne aplikacije INDIGOCat i INDIGO Scanning Assistant
  • skeniranje raznih vrsta građe i dokumenata
  • raspoznavanje teksta OCR
  • obrada zvučnih i video zapisa
  • digitalizacija arhivske, knjižnične i muzejske građe
  • web hosting i održavanje
Portfolio i više detalja

godina iskustva

99

institucija suradnika

81

instaliranih INDIGO sustava

2 mil.+

skeniranih stranica

Tko su naši klijenti?

Vrste organizacija s kojima surađujemo.

Arhivi

Skeniranje, digitalizacija, obrada i pohrana arhivske građe. Izgradnja digitalne infrastrukture.

Knjižnice

Skeniranje, digitalizacija, obrada i pohrana knjiga, časopisa i druge knjižnične građe. Izgradnja digitalne infrastrukture.

Muzeji

Izgradnja digitalne infrastrukture muzeja, galerija i dokumentacijskih službi.

Instituti

Skeniranje dokumentacije, izgradnja digitalne infrastrukture.

Državna uprava i lokalna samouprava

Usluge skeniranja i izgradnja digitalne infrastrukture.

Ostalo

Usluge skeniranja, web hosting, izgradnja digitalne infrastrukture.

Česta pitanja

Najčešća pitanja o našim uslugama i sustavu Indigo.

  • Digitalizacija i arhiviranje tiskanih publikacija, uz multimedijsku podršku (zvuk, video, 3D). Nudimo usluge skeniranja u svim formatima, digitalizaciju građe, stvaranje korisniku prilagođenog digitalnog repozitorija u sustavu INDIGO te sam web hosting. Uz to, nudimo korisničku podršku i edukaciju novih korisnika za rad u sustavu Indigo.

  • INDIGO je cloud platforma pomoću koje državne ustanove, arhivi, knjižnice, muzeji ili privatne osobe koje imaju analogno-digitalnu građu mogu na sistematičan način vršiti katalogizaciju, stvarati repozitorije, digitalne zbirke, arhivirati i pretraživati digitalni sadržaj na internetu.

  • Svaka ustanova ili osoba koja ima licencu za korištenje sustava može potpuno samostalno na internetu pohraniti i arhivirati digitaliziranu građu, opisivati gradivo pomoću deskriptivnih, administrativnih i strukturalnih metapodataka, kreirati digitalne zbirke i objavljivati sadržaj koji može biti privatan ili javno pretraživ i dostupan vanjskim korisnicima.

  • Sustav je izgrađen za upotrebu u oblaku, a za korištenje je dovoljan web preglednik i pristup internetu.

  • U sustav je moguće pohraniti tekstualnu, slikovnu, audio, video i 3D građu. Fotografije, razglednice, rukopisi, karte, knjige, novine, plakati, audio i video snimke te druga digitalizirana građa može se pohraniti i opisati u sustavu prema odabranom standardu.

  • Institucija ili osoba može samostalno pokrenuti projekt INDIGO slanjem upita te opisom kakav sustav želi na adresu . U e-mailu je potrebno navesti broj licenciranih korisnika koji imaju pristup administraciji zapisa, veličinu traženog diskovnog prostora te eventualni standard prema kojemu žele opisivati gradivo.

  • Pohranjenu i obrađenu građu u sustavu možemo pretraživati po bilo kojem unešenom podatku. INDIGO ima ugrađenu komponentu za optičko raspoznavanje teksta (OCR) na skeniranim dokumentima te omogućava pretraživanje po cjelovitome tekstu.

  • Sustav je usklađen s formatom UNIMARC za opis knjižne građe, a moguće je građu opisivati i prema arhivskim i muzejskim standardima te koristiti protokole za razmjenu podataka OAI-PMH, z39.50 i REST API.

  • INDIGO može preuzimati MARCXML ili CSV format podataka iz bilo kojeg sustava. Na zahtjev korisnika moguća je integracija i razmjena podataka s drugim bazama koje podupiru standardizirana sučelje za razmjenu podataka.

  • INDIGO ima ugrađene module za uvoz i izvoz podataka prema definiranim pravilima. Uvezene podatke može agregirati, mapirati, semantički obogatiti te pripremiti format podataka i datoteka primjeren za razmjenu preko OAI-PMH kojega koristi EUROPEANA, Getty ili neki treći agregatorski sustav.

Kontakt

Za sve dodatne informacije, pitanja vezana uz poslovanje, narudžbe usluga kao i za specijalne poslovne zahtjeve možete nam se javiti e-mailom ili mobitelom.

Naša adresa

E-pošta

Nazovite nas

Učitavanje
Hvala! Poruka je poslana.